Het ultieme winkelcentrum heeft een internationale uitstraling, biedt meer dan winkelen alleen en is schoon en veilig. Ik kom geregeld in Miami en als ik daar ben, ga ik vaak naar Aventura Mall en Bal Harbour Shopping Mall. Niet alleen om inkopen te doen, maar als destination op zich. Vanwege de prettige sfeer, het gevarieerde aanbod, de luxe beleving. De kwaliteit die je daar ziet, is een van de aanjagers geweest voor wat ik in gedachten had voor Gelderlandplein.

IMG_4238

Gelderlandplein opende in 1968 voor het eerst z’n deuren en is sindsdien al eerder aangepast en uitgebreid. Maar toen Kroonenberg Groep in 2008 eigenaar werd, dachten wij: dit kan nog veel beter. Op alle vlakken. Er moest een herontwikkeling op gebiedsniveau plaatsvinden. We wilden niet alleen winkels, maar ook horeca, kantoren en een hotel. En dan niet zomaar een alledaagse Nederlandse formule, maar een state-of-the-art hotel met allure.

Trouwe bezoekers van Gelderlandplein zullen een heel ander winkelcentrum aantreffen dan acht jaar geleden het geval was. Het is nog steeds herkenbaar als Gelderlandplein, maar alles is een stapje vooruit gegaan. Het is niet langer een winkelcentrum waar je alleen naartoe gaat voor de dagelijkse boodschappen, het is een plek geworden waar je wilt zijn en blijven. Om te lunchen, te genieten van kunstwerken of voor die ene bijzondere Japans-Koreaanse supermarkt.

Gelderlandplein onderscheidt zich van andere winkelcentra door de kwaliteit, uitstraling en diversiteit. Niet alleen hebben we grote ketens aangetrokken, maar ook particuliere ondernemers. Van een hartstikke mooie groenteboer en een specialist op pakkengebied tot de nieuwste Marqt. Met daarnaast de beste Albert Heijn van Nederland, parfumeries, een sportwinkel. Zoveel keuze. Allemaal kwaliteit naast elkaar. Dat vind je bijna nergens.

Wat wij zes jaar geleden voor ogen hadden met Gelderlandplein is werkelijkheid geworden. Het is een winkelcentrum geworden met een internationale uitstraling dat meer biedt dan winkelen alleen en schoon en veilig is. Dit magazine biedt alvast een voorproefje, maar kom het vooral zelf aanschouwen. Pak de auto en parkeer anderhalf uur gratis. Of stap in onze eigen buslijn. Wij heten iedereen van harte welkom. Tot dan, tot Gelderlandplein!

Screen Shot 2016-05-16 at 10.21.55

 

 

 

Bron: GP Magazine

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s